We found love in a hopless place

Ja , jag lever fortfarande. Otroligt nog, var helt slut igår när vi åkte från mamma vid nio. Men det var en jätte trevlig dag och jag hoppas mamma var nöjd :) Vi åt potatisgratäng och rostbiff, daimtårta, drack glögg mm. Super gott!
Min kusins döttrar var på där och en av dom hade hur mycker överskottsenergi som helst, jättesöt. Dock var jag jättetrött men klart man ställer upp och leker lite. idag har jag pluggat hela dagen, är så trött på det nu. Men har ju tenta på onsdag så det är bara att ligga i. Devil tycker jag är tråkig, men vi har varit ute några gånger och han har mest sovit i alla fall. trött sen igår han med skulle jag gissa på.

Snart kommer jonas hem, då ska vi nog åka och handla. Det behövs, slut på det mesta. Om vi inte vill äta nudlar hela veckan :) Nej, dags att fortsätta, man får inte ta för långa pauser.
Byeee.


Mina älsklingshundar =) Devil och Wilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0