Just don`t give up, im working it out

Tjaa!

Nu är det inte långt kvar i skolan....just nu känns det skit skönt men vet att man kommer sakna det lite :)
Idag har jag varit och tränat på kif som vanligt, blev jag och en massa killar som körde en mot en defensivt och offensivt plus inlägg och försvar där. Kul träning !
Tog en sväng upp på stan och solade lite, måste ju få lite färg inför balen. är så vit att folk blir väl bländade :o
Nu är jag hemma i alla fall och sitter i soffan med mollsan och gör inget alls....lyssnar på musik och tar det lugnt.
Ikväll är de träning igen, första träningen för mig på naturgräs och första för i år på skölvboslätt.
Morgondagen ser nästan precis likadan ut förtutom att jag ska och fixa balklänningen, den ska sys in och så.

PUSS



He's got something special
eveywhere i go he's always on my mind and
i'm goin crazy about him lately
and i can't help myself from how my heart is racin
think i'm really diggin on his vibe
he really blows me away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0