Kärleksvisan

Tja !

Sitter ute på altanen och har letat reda på en massa resor till grekland till mor och far...pappa tänkte nämligen överraska mamma med en resa om tre veckor :) Man blir ju rätt sugen på att åka själv men imorgon börjar de hårda livet, jag ska nämligen börja jobba. Det blir elons lager ute vid marieberg på obestämd framtid, jag ska köra truck och lite sånt. Tur att jag tog truckkörkortet i vintras annars hade jag nog varit arbetslös nu :o
Arbetstiderna är mellan halv åtta och fyra så de är helt okej, synd bara att man går miste om solen, dvs om den bestämmer sig för att titta fram .

I veckan var jag med niklas tre dagar, vi gjorde väl inget speciellt men blev en liten sväng till marieberg när jag ändå skulle förbi jobbet. Underbara dagar som vanligt :) är dock fortfarande inte frisk så orkar inte göra så mycket i alla fall så de är skönt att bara vara hemma och ta de lugnt. Nu drar de ju igång på riktigt, så måste bli frisk. Har varit lite med S också, tjejsnack är alltid toppen. särskilt med henne!

Igår kollade jag och mamma på det kungligabröllopet hela eftermiddan och kvällen, gick från tv:n 00.00 . Haha :D men det var rätt intressant, och jätte fint när dom gifte sig . Fällde en liten tår för dom såg så underbart lyckliga, och de påminnde mig om hur lycklig jag är. och hur lyckligt lottade jag är som har så underbara vänner, familj och pojkvän + mina gullungar molly, wilda och mysan.
Nu ska jag laga lite mat åt pappa och brorsan, de klarar inte sånt själv ;) blir enkelt, tortillas.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0