Everything I do, I do it for you. I would die for you....you know it`s true.

Tjaaa !

Just nu sitter jag hemma i sängen i ett mörkt rum och lyssnar på lugn musik, ska snart sova så måste komma ner i varv. Kan vara något av de bästa som finns ibland, sitta själv med musiken och tankarna. Bara vara för sig själv och ta in allt som händer, fundera över val och möjligheter, förändringar och gråta en skvätt eller bara sitta och le för att man är så lycklig. Idag är jag lite delad....mellan lycka och sorg. Kommer till de senare , känner för att skriva av mig ikväll.

Dagen började vid halv åtta då jag vaknade och gick ut med hundarna , sen åt jag en snabb frukost och så åkte jag och pappa till Gottsätter där en av våra släktingar har sommarstuga, men han har avlidit nu så den måste göras iordning inför försäljningen.  Huset ligger på bra avstånd till stan men fyfan för tomten. Det är en skogstomt och om vi säger såhär, det var inte lite skog som skulle bort. Pappa röjde och tog ner allt och jag drog undan det och la i högar efter vägen. Vi jobbade non stop i fyra timmar och efter det var jag helt slut. Fick dock en god hamburgare som belöning och då var jag nöjd. Stressade hem för att duscha och åka iväg till Niklas som tog studenten idag :)

Kom till Niklas vid tre och då blev de lite mat och fika plus en massa prat med släkt och vänner, trevligt trevligt !
Nu har jag jätte dåligt minne men Niklas farfar eller morfar sa att han trodde jag skulle vara kortare , haha. Vi fick oss ett gott skratt i alla fall. Vid halv nio skjutsade jag niklas till förfesten och fortsatte hemåt. Hatar att åka hem, skulle kunna stanna där hela tiden. Finns ingen som gör mig lyckligare <3

Fick sms av S , hon sa att hon hade fått jobb i England och åker i slutet av Augusti. Hon ska jobba som au pauir i ett år eller mer , vem vet. Då höll jag på att börja gråta , men hade nog inte sett så bra ut hos Niklas så fick hålla inne med det. Vill verkligen inte att hon ska åka. Den enda människa i hela världen som verkligen känner MIG. Vi har varit kompisar sen vi var sex år och har aldrig varit ifrån varandra en så lång tid. Det kommer bli otroligt tufft, tur att man kan hälsa på varandra. FAN! vill ha henne hemma så jag kan träffa henne precis när jag vill.
Fast jag vet att det här är något hon verkligen vill, så jag är jätte glad för hennes skull och hoppas att det kommer bli kanon bra där borta i England. Jag älskar dig S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0