lost and found, and turned around

tjatja!

dålig uppdatering, I know. har dock inte haft tid eller lust på den senaste tiden....har varit en del att göra.
jobbat varje dag, helgerna är min frizon. Klart att man längtar till helgen men de är rätt kul på jobbet i alla fall och jag har bra arbetskamrater :) Tiden rullar på.
Mamma och pappa är i grekland tills på tisdag så jag och robin har huset för oss själv + hundarna då :)
Men såklart så blir vi sjuka, båda får feber så jag har varit hemma i tre dagar med feber och är så otroligt förkyld. hatar de här, ska köpa ett nytt imunförsvar.  Sofia har i alla fall varit jätte snäll och varit här och hjälpt till med hundarna när jag och robin legat däckade....men idag är vi feber fria. De är skönt de, men jag mår fortfarande inte särskilt bra. Tror dock att jag åker till jobbet imorgon i alla fall.

Imorgon kommer Niklas hit :) och det är den nionde då, vilket betyder 2 månader tillsammans <3
nej nu ska jag släpa mina trött ben ner för trappan och laga lite mat till mig, robin och tommy.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0