att vara eller inte vara

tja!

nu är man igång och jobbar igen , eller a var ett tag sen . men de är otroligt skönt! tycker egentligen inte om att inte ha något att göra. Är kul på jobbet , trivs med dom jag jobbar med :) då blir de bättre.
just nu är jag lite fundersam över hur de blir i höst, ska jag jobba eller plugga eller både och, ska jag flytta eller ska jag bo hemma ? om jag ska plugga kommer jag behöva ta lån eller hur blir de med jobb?
de är en massa grejer....vi får se vi får se.
I alla fall, haft en kanon helg med sofia i fredags och niklas, daniel, matilda, timmie och sanna i lördags. söndagen vill jag glömma.

Nu ska jag duscha och sen blir de sängen för att kolla lite satc innan jag sover. upp klockan sex!

PUSS


haha! bild från studentveckan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0