vem behöver ett hjärta när det kan brista?

okej...jag har inget liv.

Promenad med hundarna och har fixat lite med veden i kylan. är väl så en söndag ska vara ? nja.
I alla fall så lagade jag mat till pappa och robin, det blev enkelt. Makaroner och korv :) går alltid hem.
Sen bestämde dom sig för att åka iväg och köpa en ny tv sådär helt spontat. Så dom kom hem med den nyaste LG tvn , 42 tum med energispar och massa skit. Men efter två timmar så funkar den fortfarande inte och jag vara tvungen att ta en paus....hatar när saker inte funkar direkt! men fin är den , så får vara nöjd med att kolla på den utan program. 

Promenaden med hundarna gjorde mig inte särskilt uppiggad, kom väl sammanfattningsvis fram till att jag har svårt för att ta komplimanger på rätt sätt. eftersom jag oftast inte tycker att dom stämmer. Har lättare att ta kritik för det kan jag ta till mig och sen försöka förbättra mig på något sätt...är nog rädd för att komplimangerna är falska så man tar ut saker i förskott som inte stämmer sen.

Satt och kollade igenom alla bilder jag har på bdb och hittade några äldre kort på mig:



nej nu ska jag väl hjälpa till med tvn , den verkar inte funka som den ska än.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0