it`s not the first time a man goes insane

hello damer och herrar! 

I lördags var det ju cup i karlskoga. varann damernas hette den och vi blev tvåa. surt som fan då vi skulle ha vunnit. men det blev bråten som tog hem segern i finalen med 2-1. suck ! Men en kul dag :)
Söndagen bestod utav lååång sovmorgon, sen packade jag en massa ved. (måste göras när man bor på landet)
Sen sms:a sofia och vi bestämmde oss för att åka in till stan och se Avatar, sen orkade vi inte laga mat så vi gick och åt på hellas innan bion :) mys! Jag tyckte avatar var bra, och jätte fint gjord. Sofia däremot hon somnade ;) hahaha! typiskt henne.

Idag var det träning på förmiddan , naturkunskap på eftermiddan och nu pluggar jag lite tills imorgon då vi har redovisningar på vårt tema: vinnare i din egen tävlig!
Ikväll blir det en spontan ute träning på karslund , riktigt kul :) jag är mer än jätte taggad även fast det är så kallt. 

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0