guide me

jaha....ännu en dag har passerat. En seg sådan, men den var väldigt välkommen! Skulle ju ha åkt till romme med några stycken, men att åka skidor i -20 grader funkar inte för mig så jag blev hemma. Hoppas dock att den resan blir av en annan dag...ville verkligen!  men har ändå inte känt mig bra idag...har en förkylning som inte verkar släppa. Men har en viktig träning imorgon på två timmar så det är bara att stanna inne och dricka te mm.

Man kan väl säga att jag bara har tagit det lugnt idag...sov till elva, åt frukost, la mig i sängen och läste dödsrelikerna, åt mat, läste lite mer, fixade lite saker, kollade på det mörka hotet, åt mat, kollade på klonerna anfaller. Oj vad det kan vara skönt att bara vara! Ibland är det skönt att bara vara med familjen. inte låta någon annan störa.

PUSS




I can never be fixed, so please....don`t bother


Kommentarer
Postat av: Crille

Du missade verkligen en härlig dag i backen ;)

2010-01-07 @ 11:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0