nobody´s wife

heeeej :)

jag har haft lite att göra den här veckan så blivit dåligt med skrivande här. Men nu så.
Gårdagen bjöd på skola, gym och sen tema arbete + engelska C, där jag och sara fick bra nyheter om våra twilight bokrecensioner. vg+ sitter ju inte helt fel! Åkte från skolan till S, hon lagade mat till mig och sen gjorde vi oss iordning och eve, sara och alexandra kom förbi för lite förfest. hahhaa :D vi hängde tvätt på förfesten! det tyckte jag var lite annorlund. men i alla fall, sen tog vi oss vidare till liquid och rockbar och där träffade vi lite folk.
Sen blev det frimis och en massa dans, hade jätte kul :) jag och eve gick sen till burger king och handlade åt oss och sofia , efter maten somnade jag som en stock i soffan. 
"
Idag, efter att eve åkt hem, så gjorde jag och sofia som vi "brukar" göra efter en kväll på krogen. Åkte till ikea och sen käkade vi på max ;) haha. tänkte gå på avatar men det var fullt så vi åkte hem istället och nu ska jag snart laga mat med mamma och sen blir det tv och bara en massa mys. Imorgon ska jag ha jätte kul, jag ska nämligen plugga!! YES. kan en söndag bli bättre liksom? :(

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0