When it gets tough gotta fight some more

usch...jag är genom förkyld och känner mig helt slut i kroppen. Har varit förkyld jätte länge så det här är väl utbrottet efter allt i guess. Saken är bara den att jag får inte vara sjuk nu, har inte råd att missa ens en vecka av försäsongen ju !! Blir så jävla arg, får ju aldrig vara frisk. Alltid är det något.

Förra året trodde läkarna att det var halsfluss, men efter två pencillin kurer svullnade fortfarande halsen upp så jag inte kunde varken äta eller dricka, jag svimmade tre gånger och då fick dom plötsligt för sig att : nejmen vi kanske ska göra en grundligare undersökning och då fick jag reda på att jag hade körtelfeber och det var därför jag vart så trött i två månader och eftersom att det inte finns något botemedel mot körtelfeber blev jag borta från fotbollen i sex månader och kunde inte träna fullt förens efter sju-åtta, och i April fick jag också operera bort halsmandlarna och då var jag borta en månad till. Det förstörde hela förra fotbolls säsongen, inget ska få förstöra den här. 
Önskar fler förstod hur det påverkar allt

irriterad och ledsen ? ja .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0