Photographs and brightly colored paper, Are your mask you wear in this caper that is our life

hejhej !
Idag vaknade jag vid åtta och gick ut med hundarna, sen sov jag tills det var dags att åka till föreläsningen i skolan. Han som var där och pratade vad duktig, man lyssnade och blev en hel del skratt :) Nu har fotbollsklasserna lärt sig lite om ansvar och respekt mm....eller ? :)

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik...ikväll är det träning på karslund, vi ska springa innan ett tag. blir nog bra att komma igång med det nu i guess,men man är inte så taggad just nu. Just nu borde jag plugga nk men jag kan inte fokusera så skiter i det.




Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0