hallelujah

hej !

idag har det varit religion i skolan...slutade tidigt och åkte och åt med sebbe, mejjan , sandra och alex :) trevligt!
sen satt jag och sandra och väntade med alex på hennes tåg i bilen i typ en halvtimme , haha .
Sen åkte jag hem och sov , tränade vid sex. vi sprang rätt mycket och sen blev det inomhusträning, gick riktigt bra idag faktiskt.

På lördag ska jag till Kassi på födelsedagsmiddag och sen ska vi ut på satin :) kommer bli kanon!
vi ska vara utklädda till en kändis, hjälp!! har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till.

Nu ska jag sova...imorgon är det bara träning och sen ska jag hem. försöker få robert att umgås med mig lite här ute på landet :D var förlänge sen jag träffade dummern. 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0