Torsdag 2 december

hejhej !

sitter hemma i soffan med wilda och lyssnar lite på musik och har druckit lite varm choklad :)
Ute är det minus 18 och jag vill verkligen inte gå ut., men snart måste jag gå en promenad med wilda annars river hon huset. Sitter och letar efter bra presenter till mamma, hon fyller på lördag. Får se vad det blir! hon vill ha en upplevelse.  Ikväll är det träning, ska bli kul. blir inte så ofta nu för tiden, dels för att vi bara tränar 2 gånger i veckan och också för att min fot inte är riktigt bra än.
Imorgon ska jag på möte på morgonen, vill inte säga vad för möte men de visar sig nog senare, sen ska jag besikta bilen och gå på marieberg med felix :) Efter det ska jag hem till jonas, nu har vi inte setts på tre dagar. alldeles för lång tid :( saknar honom.

I alla fall, nu ska jag äta och kolla lite mer på bones . PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0