VÅRSOL!!!

Säger bara.....det finns en del nackdelar med att bo på landet !!!
Idag har jag från dess att jag vaknade elva packat sex pallar ved med brorsan och dragit fram otroligt mycket stockar och skit till vägen. Jag är stark som ett djur efter idag kan jag lova.
Men det finns också en del fördelar med att bo här ute....så otroligt skönt att sitta på altanen med mina hundar i vårsolen och lyssna på fåglarna och inte höra en massa jävla bilar. Och så gillar jag omgivningen här ute bättre för de mesta....särskilt sommarkvällarna med kvällsdopp i grusgropen.

Ja i alla fall, nu när min rygg är helt fuckad förtjänar jag att sitta ner resten av kvällen så ska på bio med S. Vi ska se The bounty hunter , den verkar bra så hoppas på det. Först ska jag ta en lång dusch och äta våfflor :)

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0