Feels like home

heeeeej :)

Här sitter jag och pluggar i soffan, eller pluggar och pluggar. försöker med det i alla fall! Har både engelska, jesusanalys och sen rester i naturkunskap b. Men snart så är det slut på skolan :) då blir de två veckor ledigt, sen ska jag jobba hela sommaren och förhoppningsvis läsa vidare till hösten.
Igår var jag ledig,blev ingen sovmorgon för de inte . Nej nej, jag gick ut med hundarna vid åtta.
Lite senare bestämdes de i alla fall att jag skulle åka upp till linde, cyklade alldeles för tidigt så fick stå och vänta på bussen i tjugo minuter. De som är underhållande är alla som åker förbi och tutar, blev nästan döv!
haha :) I alla fall så tvingade jag Niklas att stanna vid lekplatsen påvägen till han. Där finns det en jätte rolig grej som de känns som att man flyger på. Jaja, barnsligt jag vet. Men de var nästan ingen som såg oss :D

I alla fall, blev lite film och så såg vi lite av matchen igår. Barca-Inter! fyfan säger jag! Kunde knappt kolla.
Men nu släpper vi det, underbar onsdag i alla fall.
Nu ska jag nog plugga lite :)
PUSS



There's something in your eyes
Makes me wanna lose my self,
Makes me wanna lose myself in your arms,
There's something in your voice
That makes my heart beat fast
Hope this feeling lasts a long time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0