solig söndag

hejhej :)

idag vaknade jag klockan elva, skönt med lite sovmorgon. jag skrev ju igår att jag kanske skulle ha fotbollsträning, så blev dock inte fallet och jag och Jennie åkte till ÖKK för att träna lite själva , sen gick vi och åt på La baugette och sen fikade vi på wayne`s coffe med en caffe latte vanilj :) mysiiiigt! skönt att bara sitta och prata ibland. Bestämde oss för att åka hem till jennie och göra ingenting och senare åkte jag hem för att bara vända och åka in och köpa hamburgare på max åt mig, pappa och robin.

Blev en kväll i sängen med godis, ramlösa, mysig belysning och en bra film :) behövdes!!
Har nyss varit ute och gått en timme med molly, det var jätte skönt i vår solen. Eller sa jag varit ute och gått, snarare strosat eller vad man säger ! molly är ingen racer ibland.

Jag och Robin satt och skulle äta när han skulle härma sin danska tandläkare.
Robin säger ( med finsk dialekt): Ja, och nu ska vi göra såhär....
Jag (ser förundrad ut och frågar) : var hon inte dansk?
Robin : joo, vadådå?
Jag (skrattar) : Det lät som hon var finsk
Robin ( försöker rädda sig själv) : jaha....eh men jag vet inte !! hon pratade typ så. hmm

HAHA ! jo precis, en dansk som pratar finskt! lyckat brorsan.
Nu ska jag göra nått annat.

PUSS 


Kommentarer
Postat av: jen

vårssolen?

2009-10-21 @ 11:34:42
URL: http://jcew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0