lördag morgon,

Godmorgon!

Jag ligger helt död i soffan, var tvungen att gå upp klockan sju för att köra mamma till bussen. Hon och karina ska åka till stockholm och hälsa på gun i helgen. hemskt tidigt att gå upp på en lördag :/
Försöker ta reda på om vi har träning idag eller inte, i så fall ska jag iväg och träna vid 12 i alla fall. min första inomhus träning för i år, det är så himla kul att spela inne men jag får sånna problem med benhinnorna så vi får se hur det blir.

Nu ska jag nog sova någon timme eller se en film , lutar åt att sova! Molly snarkar redan som en liten gris, (vilket man skulle kunna tro att hon är ibland) min lilla bäääbis :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0