going down, partyyyy time

heeeeeeeeeej  :)

sitter hemma i sängen och är så himla trött, det har varit fullt upp hela helgen :)
fredagen bjöd på förferre hos S med eve :) lika bra som vanligt, träffade på Felix och Sebbe på liquid och gick senare vidare till frimis . braa kväll!
lördagen blev en marieberg och ikea dag där vi testade det mesta som gick att sitta och ligga i , inklusive ett badkar! haha, flummig dag. kvällen bjöd på lite mys hemma hos mig och fick träffa brorsans dejt, super söt tjej.
jag är så stolt över honom! :) hihi,
Sen blev de söndag och Ösk-Malmö med sandra , hon tyckte inte jag kollade så mycket på matchen. men de gjorde jag väl visste ;)

idag har vi masserat och gjort lite annat, nu ska jag snart kolla på tv och dricka kaffe!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0