all my life i`ve been waiting for something lasting

tja-aa!

En väldigt trött jag sitter i min obäddade säng och har nyss städat och varit ute och lekt med mina älsklingar!
Dagen har bestått av träning på k-arena som var jävligt jobbigt för jag är lite förkyld, men de gick. Sen sätter dom upp martin bengtssons "i skuggan av san siro" som teater så vi såg den, väldigt duktig kille som spelade :) Den var bra!  sevärd.
Igår var konrad här, de blev film och mys :) han tyckte att han var morgonpigg, (för de mesta) jo tjena ;)
till och med jag var piggare, och då är det illa. :) haha.

Nu ska jag se tv eller nått. PUSS


we are shadows
oh we're shadows
shadows in the alley


Broder daniel-shoreline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0