Just thinking back to where we started

Dagen har bestått utav träning på karslund, jag hjälpte sara lite med några övningar och sen körde jag med resten :) så glad att sara är påväg tillbaka nu....
Sen åkte jag till skolan och var med tvåorna ett tag, käkade och så hämtade mamma mig så handlade vi och när jag kom hem skulle jag plugga, la mig i sängen och började läsa...tre sekunder senare sov jag! haha, fan jag måste ju verkligen plugga.

Nu ska jag snart iväg på träning, ska bli kul! Älskar inomhus fotboll.  i alla fall, imorgon är det skola hela dagen och då blir det "människan socialt och kulturellt" och engelska c. ska väl antagligen börja med bok recencensionen som kommer döda mig. har inte ens läst ut boken! (fast har läst den på svenska innan)
Utgång med S på kvällen hoppas jag på, kanon!! :)

PUSS

Dagens låt:
Before the storm- jonas brothers&miley cyrus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0