Gravity



Jag har inget att göra, väntar på att J ska komma hit ett tag :) här kommer en liten lista , så tråkigt har jag.


10 Favoriter:
Färg: blå
Mat: hamburgare
Band: inget speciellt
Film: twilight
Bok: Allt för min syster
Årstid: Sommaren och våren
Veckodag: Lördag
Sport: Fotboll, såklart
Glassmak: Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie
Tid på dygnet: beror på vad man gör, men aldrig mornar.

9 för tillfället:
Humör: Bra!
Smak: choklad
Kläder: slapp kläder, mjukisbyxor mm.
Syssla: Fyller i en lista .
Nagellack: rött
Tid: 18.25
Saknad: några stycken faktiskt
Omgivning: Mitt rum
Irritationsobjekt: inget ?

8 första:
Bästa vän: Emma
Screen name: bra fråga...
Husdjur: Mysan, våran katt
Piercing: har ingen
Förälskelse: oj, kommer inte ihåg? emil kanske.
Kyss: 12 , kanske
CD: spice girls
Bil: Volvo 740

7 senaste:
Cigarett: röker inte
Mat: köttförssås och spahgetti.
Dryck: Vatten
Biltur: hämtade robin vid bussen
Spelad låt: We belong togehter
Kyss: det ni!
TV-program: vänner

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Många ggr
Varit med på TV:  Ja
Kysst någon du inte känner: yes

5 nej tack:
Kläder: trasiga
Mat: champinjoner
Musik: metal
Dryck: öl
Personlighetsdrag: idioter, lögnare och allt sånt

4 saker:
Du gjorde igår kväll: kollade på film
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: vänner
Du gör när du har tråkigt: Lyssnar på musik eller ser en film

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jennie, sofia och sara
Du tycker om: alla mina vänner och min familj
Du inte gillar: några.

2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: Vår

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0