farsdag

heeej :)

idag har jag spelat match, vinst mot lillån med 3-1 :) helt okej och vi spelade bra, lite stressat ibland och lite för lugnt ibland men annars flöt de på . vi var klart bästa laget.
Nu sitter jag hemma och har nyss fixat pappas farsdags presenter och snart blir det lite fika och mys..
han kommer få en cd-skiva, en deo och en t-shirt. Hoppas han blir nöjd! Cd skivan vet jag att han kommer älska i alla fall :)  Det är så kul att ge bort saker, nästan roligare än att få. När man får se deras reaktion liksom...

Dagen igår bestod av en Jb samling med information för 94:a tjejerna som ska välja gymnasium nu, vi såg även Kif-Linköping där kif vann med 2-0 mot serie vinnarna . starkt ! Sen bar de av hemåt efter att jag hämtat johan, de blev film och godis. (för mig i alla fall, tjockisen ;)) en skräck film, jag fick offra mig. hatar verkligen sånna filmer, men den var lagom läskig. sen fick vi vänta på bussen i kylan , jävla sega busschafförer.
Bra kväll i alla fall :) hihi

Nu ska jag i alla fall lyssna vidare på lars winnerbäck och mysa i min säng med en filt,  Puss

och föresten, min mobil har gått sönder så nu måste jag använda min gamla skrutt mobil. YES! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0