Jag känner nått för dig!

hejhej :)

Gårdagen bestod utav skola, människan socialt och kulturellt och sen engelska. Jag och sara fick hålla på med bok recensionen av twilight boken.
gick bra :) gjorde även lite idag...på kvällen åkte jag och sofia in till stan och kollade lite på kulturnatten, såg jessica dansa. hon var jätte duktig!
Träffade lite folk där , sen gick jag , sofia, tommy och robin till liquid, bytte till rock baren och vidare till frimis. Blev en massa dans för mig, träffade sandra och linnea :) trevligt trevligt!
jag och sofia snurrade hemmåt vid två och sen blev de sängen direkt, jag mådde piss men somna tillslut i alla fall. efter många om och men!
Idag har jag tränat, de gick väl okej..mådde inte så bra då heller. åkte hem och soooooov och myste med min bäbis <3


tråkig lördags kväll utan sällskap. men orkade inte...så de blev som det blev.
Nu ska jag sova , match imorgon och plugg.
PUSS

"Trying to keep the fire from going out, im afraid we might lose it"

(nöjd johan? :)) haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0