091105

hej hej.

Dagen började med att jag inte orkade gå upp ur sängen, men släpade mig i alla fall upp och åkte i väg i en bil med sommardäck i halkan...ner till till kil och var med ettan idag:) alltså ungarna är ju för charmiga! 
Kalle, lukas och ludwig var klara med arbetena som dom lekte med kapla och disskuterade om någon hade hånglat med en tjej. Dom är alltså sju år gammla :D jag visste inte ens vad det var typ när jag var så liten. dom här snackar om sex och grejer redan...lite smått skrämmande. I alla fall så kom dom fram till att jag måste ju ha hånglat, eftersom att alla som är över 10 typ , måste ju ha gjort det . hahah dagens samtals ämne. mina göllungar, <3

Dagens mindre bra grej var att vi tjejer förlorade våran skol sm match idag med 2-0 mot tyresö. ingen vidare  prestation från våran sida kan jag lova, men men. jag skulle inte ha spelat eftersom att min hals är fucked up, men spelade mer än halva i alla fall. offrade mig för laget :) haha. fast känns rätt okej nu i alla fall....ingen halsont just nu.

sitter och lyssnar på elvis- Jailhouserock ! ärligt är han kungen eller .




Nu ska jag i alla fall kolla på Grease, fick sån lust att se de helt plötsligt :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0