You act like you never had love, and you want me to go without



Godkväll folket.


Är så himla trött, det är sjukt ! men nu ska Sofia pigga upp mig genom att berätta om hennes valborg :D jag skrattar redan, haha. Hon hade en intressant valborg kan jag lova ;)
Idag har de varit lugnt , lite historia på morgonen , kolla när flicksen spela semi final i skol sm ( jag var avundsjuk) och de blev tyvärr förlust med 1-0 :( men killarna är i final iaf ,så sthlm tisdag-onsdag nästa vecka. Efter de blev det Mc donka med tjejerna, tröstkäk! :o
Sprang faktiskt tre km idag när jag kom hem , höll på att dö men Wilda drog mig runt. Och idag börjar mitt socker förbud, men det gäller bara i veckorna så på helgerna blir det sockerchock. Bra ? nej kanske inte.
 Nu ska jag göra nått annat.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0