Repris var ordet

Hej ,

snacka om att jag är trött, i fredags hade vi jätte trevligt hos Sofia och grillade :) jag, Jessica, Elin, Alexandra och Maria.
Lite av en reunion, (rätt stavat?) Repris på det snarast tycker jag! Länge sen jag skrattade så mycket..
Sen blev de hemma dagen efter och springa en sväng med wilda, för att senare åka in till Sebbe med Sofia. Där blev de lite förfest och så kom mejjan och bella med lite folk :) Drog vidare mot lillån men tog 16 och den åkte inte ända fram , hahaha typiskt! så vi fick vända och ta 11:an istället. Efter många om och men och några kisspauser så kom vi äntligen fram.trevligt var ordet : )  Repris på de med såklarttttttttt.

Burger king klockan tre på natten är ingen favorit, kön var inte lite lång och jag är inte direkt ett fan av deras mat heller, men är man hungrig så är man ju :o Sen gick vi rakt över gatan till Hannas lägenhet för att äta och sen direkt i säng!
Sofia vaknade först som vanligt, och sen blev det raka vägen hem för att sova lite och nu ska jag iväg på hunddressyr kurs med Wilda och Molly samt mamma.

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0