skola dag? That`s right !

helloo!

Sitter i skolan och är allmänt trött, är jätte hes så låter väldigt konstig. tror inte att jag skulle ha varit med på träningen igår, vi hade ganska mycket löp och så :o dumt ! men aja, jag får vila mig idag. Blir att plugga på körskolan och sen åka hem och vila.
Nu på morgonen ska våran klass ha redovisning , snacka om segt . Jag ska nämligen bara lyssna! Gjorde ju mitt arbete hemma när jag hade opererat mig. sen blir det engelska inför reading and listening imorgon.
seg dag , ja det kan man ju säga. Hoppas på god mat ;) haha .
Nu ska jag väl börja lyssna :)

Puss
Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0