Är de långa nätters fara, att se det man vill se ?

Hiii

Jennie ligger och halsover brevid mig, de blir såsdär när man envisas med att gå upp klockan nio på morgonen :o
hhaa, jag brukar få dra upp henne vid tio-elva men inte idag inte....
Igår var de ju somsagt Valborgsmässoafton, överskattad dag! Jag och J blev hemma hos mig, med en kort tur ner till majbrasan i kil. (som dom inte ens tände, pga brandrisk) kollade dock på fyrverkerierna. Väldigt fint.
Sen blev de film såklart, typ som en ritual vi har här. Bröllopsduellen blev det den här gången.

Idag blir de chill, solning samt lite plugg ? vem vet. Vi ligger ju efter..(as usally) Hem till jennie och sen ska jag följa med och kolla när laget spelar imorgon i Norrstrand, kanske får se jennie göra ett mål?  Och såklart , Grattis till min käre far som imorgon fyller. Ska väl inte säga hur mycket, eller jo. (mohahha) 47 år . Gammal ? nejdå... :D Vad har jag köpt till honom då ? INGET :o jag har ju varit hemma i över en vecka efter operationen....har ju opererat bort halsmandlarna nu. skönt , nu slipper jag anstränga mig när jag ska svälja maten. Låter lite annorlunda men de vänjer man sig vid.

Nu ska jag dra ut jennie, See ya !

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0