if you would ever leave...i`ll fall.

en person i mitt liv betyder mer än alla andra, jag hoppas att hon vet det.
Hur länge har vi känt varann då, ungefär 2 år nu. Inte så länge tänker nog vissa då, men under den tiden har vi varit med om en hel del..mycket positivt och mycket negativt. Många bra minnen och en del mindre bra! men så är det ju alltid.
Jag har hört att man inte tycker om en person för personen styrkor utan för deras svagheter. fast jag vet inte om jag tycker om hur oerhört slarvig hon är, hur hon säger vissa ord och hur hon jämt ska ha sin vilja igenom. gud, vad små grejer kan reta en. Men jag skulle ju aldrig vara vän med henne om det inte var för att hennes starka sidor övervägde så enormt mycket. Hur snäll och omtänksam hon är, att hon alltid ringer och vill prata och får mig glad när jag är nere, hur hon alltid stöttar mig vid mina dålig val och såklart vid mina andra också. Att hon alltid somnar när vi ska kolla på film, och jag sitter där och pratar med henne men hon har redan somnat så jag får inget svar. Haha ! sitter där och pratar med mig själv.
Finns så mycket bra att nämna , kan inte räkna upp allt..
Det är inte alls ofta vi bråkar, dom få gånger det har hänt har vi rätt ut det snabbt.  För jag vet att om det går för många dagar utan att vi pratar så mår jag inte lika bra. Vissa människor behövs vid ens sida oftare än andra!
Utan henne så är livet inte lika bra helt enkelt .
Det finns många olika sorters vänskap, jag vet att det här är den bästa för den kommer hålla hela livet.
Tro inte att du slipper mig : )
Jag älskar dig J.W <3

If you ever leave,
you would take away everything good in my life,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0