stockholm

hej :)

sthlm hela helgen med sofia!  vi har haft det bra, i fredags blev det bussen upp klockan 08.00 sen tunnelbanan till gamla stan och deras lägenhet. Blev stan resten av dagen och även bio på kvällen och premiären av Public enemies, den får en trea, Bra men ingen favorit . men johnny depp är ju bara så braaaaaaaaa och stiligare människa får man leta efter.
i lördags blev det grönan och jag åkte INSANE ! sofia fick tvinga mig och jag blundade under hela åkturen men det var värt att åka den :D en grym magkänsla. tuff är jag!
Idag sov vi och sen blev det stan ett tag , hemresa klockan fem och nu är jag jätte trött och imorgon ska jag jobba.
Bilder kommer när jag och S har orkat ta tag i det.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0