sitting here, turning minutes into hours.

hej .

trötttttttttttttttttttttttare tjej får man leta efter kan jag säga. idag har jag bara varit på ett jävla dåligt humör, har lust att gråta för inget går fan som jag vill. illa !!!!!!!! Får väl ta tillfället i akt och be J om ursäkt för imorse, <3
nått är de som inte stämmer riktigt , men vad är frågan. ska man aldrig få må hundra procent bra ?
Jag behöver en stor kram !
Sofia får försöka få mig på bättre humör ikväll då det blir Harry potter för hela slanten, : ) den ska vara jätte bra.
Igår då, det blev förfest i Baronbackarna , trevligt var det :) sen orkade inte jag och J dra på krogen så vi åkte hem till henne. blev lite film och snack...

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0