REGN



hej


Himlar vad vädret skiftar då, fint väder ett tag och nu spöregn :o varför? jävla svenska väder.
Idag har jag bara suttit vid datorn , fixat med bilder och musik. så nu går min dator lite snabbare :)
Den är nämligen segast i sverige! men nu kanske det blir bättre...
Sofia är ju  på hultsfred och klockan 00.00 inatt så spelade Kings of leon och då skulle hon vara söt och ringa och spela dom för mig men istället för att ringa på min mobil ringer hon hem till mig och min mamma svarar klockan 1 på natten. Hon var inte så glad och jag vaknade inte alls :D haha fick reda på det nu! Hjärta på henne

Imorgon blir det att jobba i det fina vädret ! Great (y) sen in till stan och träffa en viss person, och sen vidare till jennie för lite förfest och efter det , Frimis ! : ) Det kommer bli kanon , ses där kanske ? :)
Nu blir det att sova snart , tröttare tjej får man leta efter och måste ju vara på topp imorgon

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0