jennie 18 år !! :)

hej alla :)

Sofia har fixat till min blogg lite, den blev fin fin ! tackar.
Idag är det en väldigt speciell dag , för det är JENNIES FÖDELSEDAG! och inte vilken som helst, det är henne 18:de :D
Grattis stumpan <3 Hoppas du haft en bra dag! På fredag blir det Partyyyyy...

jag är lagom trött efter en slitsam dag på jobbet ,för er som inte vet så jobbar jag och rensar ogräs och allt som hör till hos en grönsaksodlare där jag bor. Idag har det regnat och varit rent ut sagt förjävligt att ligga på en åker och kräla i leran, men jag, brorsan och Robert gör det bästa av situationen :D haft riktigt kul idag i alla fall!  jag har upptäckt att min bror har så dåliga skämt att man inte kan låta bli att skratta och robert är bara allmänt virrig ;) hahaha ! imorgon ska man jobba igen och sen är jag nog ledig helgen och torsdag , fredag.skööönt !
saknar min lilla S som är borta i två veckor , hoppas du får det bra på hultsfred och i spanien!

Nu ska jag sova .  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0