Tog kärlek där jag fick den och dagen som den kom

Dagen har bestått utav Fotboll på förmiddagen, blev lite passningsövningar och sen spel.
Som lagkapten är jag nöjd med två vinster och en förlust..haha!
Sen åkte jag och Blerta upp på stan för att äta, där träffade vi på jonas som hängde med. Blev burger king, som jag vanligtvis aldrig äter på förutom efter krogen. Men deras crispy chicken är ju jätte god!
Sen bowling, och ja det gick ju som det gick. Förra året vann jag i år kom jag säkert sist. tröttnande efter en kvart.

Sen blev det marieberg i en kvart med Yim, han skulle handla till sin brorsa men gav upp så jag köpte min sista till S. Nu är man klar med det, slagit in och fixat klart. skönt!
När jag kom hem var jag så trött så jag sov ett tag, nu ska jag nog kolla på tv.

PÅ ONSDAG BLIR DET SÄLEN!! (Y)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0