Nyår

jaha ja...snart nytt år! gud så fort tiden går. Måste nog sammanfatta det här året som kul men med mycket sjukdomar och skit. Ett rätt snurrigt år helt enkelt :) men ett bra i alla fall. Hade tänkt att nästa skulle bli ännu bättre :)  det ska jag se till.

Ja för att sammanfatta de senaste dagarna så blev det fest i tisdags för alex fyllde 18 år :) förfest hos S, och sen satin. Vi hade riktigt kul, blev en del dans mm. Vaknade upp igår och var rätt pigg i alla fall. Sofia och jag gick på stan och fixade lite grejer. Sen mötte vi upp med J och skjutsade hem Sofia :) Sen har väl jag och jennie kollat på film, sovit och pratat lite. Mycket bra som vanligt <3

Nu ska jag duscha och sen dra mig mot staden med S.
ha en jätte bra nyårskväll mina vänner <3
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0