Higher

hellluu :)

Fredagen bestod utav plugg hemma, vi slapp nämligen åka till skolan utan kunde plugga hemifrån.
så blev klar med engelskan och en annan uppgift. inlämnade och klara! nöjd.
Sen åkte jag iväg till S på idol final mys, Erik vann och det var rätt tycker jag även fast jag älskar calle.
Jag och S var uppe i varv så vi bakade en kladdkaka fram tills ett på natten och de blev massa snack.
somnade vid tre och vaknade vid elva, åkte hem och fixade lite ,hämtade S och sen bar de av till marieberg för de sista julklapparna.

På kvällen blev det bio med Felix, vi såg Luftslottet som sprängdes. Den var rätt bra,  men ettan är bäst.
Jag är så lättskrämd att jag hoppade högt några gånger, felix tyckte jag överreagerade. haha!
Sen åkte vi hem till Sebbe ett tag och pratade lite. Lämnade av Felix hemma och åkte hem och sov som en stock.
Idag vaknade jag halv tolv, sköööönt att sova ut. Blir en lugn dag, kanske film med Robert.

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0