hemma!!!

Sälen , ja det var bra :) Kom upp på onsdag kvällen och då blev det lugnt med tv och godis. Tobbe och henke kom även dit och gjorde sig hemmastadda. Torsdagen bjöd på snowboard åkning, det gick okej för mig. Nu har jag bestämmt mig för att jag ska lära mig någon gång i vinter...ordentligt! för nu kan jag nog grunderna.
Fredagen var  jätte kall , 27 grader :o jag och sofia bytte till skidor och åkte lite. På kvällen blev det lite "jag har aldrig..." och våghals. kul kul :)
Lördag: kallt och alla vara seg, jag och S släpade oss ut i backen vid ett och åkte tills de blev after ski i tandådalen.
Sofia blev gladare och gladare och jag drack cola, kör man bil så gör man...somnade väl vid tolv efter att ha kollat på 2009 Mtv movie awards. Blev väckt mitt i natten av att telefonen ringde :D hahahah. Johan var ute och virrade i den iskalla natten....=)
Hemresan idag var seg...fyfan! men nu är jag i alla fall hemma =)
Imorgon ska jag sova och på kvällen är det träning.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0