crash boom bang

Snart julafton :)
åh vad jag älskar att vakna på morgonen och gå ner när de är mörkt och bara julgrans ljusen lyser och de är sån mysig stämning. Det är nog det jag gillar mest med julen, stämningen och sällskapet.
Julklapparna är ju verkligen bara ett plus.  vore ju också mysigt om man hade någon att rulla runt i snön med såhär dags, men jag får nöja mig med att bli nersprungen av wilda, mitt lilla pucko <3

Nu när det börjar nära sig jul är det ju något annat som min mamma värderar högt, som måste göras.
nämligen : JULSTÄDA! och fyfan vad jag hatar det. men ett måste är ett måste, eller hur?
Nu ska jag bara se till att J och S får sina julklappar innan jul den här gången. viktigt viktigt!
Nej...nu ska jag väl städa klart så jag kanske kommer in till stan för lite shopping med jennie och kanske min första basket match någonsin med sandra. vi får se, vi får se.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0