bra dag

hejhej :)

idag har det varit en bra dag, förutom att jag var tvungen att gå upp halv åtta och ut med hundarna. Wilda skällde så jag kunde inte ligga kvar under täcket länge. Somnade nere i soffan med molly vid fötterna tills halv elva. sen blev det vänner maraton :) finns inget bättre när man mår sådär. sov lite till och sen fick jag fin besök av Robert, det blev lite prat och film. King arthur, var så sugen på att se den. Däremot är det svårt att koncentrera sig på filmen när personen brevid en hela tiden vill prata ;)

Sen blev de promenad med hundarna och följde Robert en bit på vägen, svängde in vid Uffe och hämtade min sista lön. Nu är jag inte helt pank :) Nästa vecka blir det Sälen med S, Alex och eve. det känns som det kommer bli mycket bra...Och man får ju inte glömma att mina bästa tvillingsystrar fyller 18 år :D vilken grej! ems och sara blir stora flickor. det är väl på tiden tycker jag!!

Nu ska jag plugga klart och göra något vettigt idag.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0