Wilda


Wilda  5-6 veckor            Hemma 8-9 v.               Wildas mamma&Wilda       Nu är Wilda stor       

Wilda är en karelsk björnhund, just nu är hon 8 månader och 53 cm hög. Vi fick henne i sommras, och det har varit en utmaning kan jag lova. Hon är världens mest social hund, om jag står i köket så ligger hon vid mina fötter om jag går ut i vardagsrummet så följer hon med , när jag duschar så ligger hon i badrummet ! :) världens sötaste, men bet på allt förut, hon har rivit ner halvköket, ätit upp klockan, haft ner 5 blomkrukor och tuggat på möblerna. Som tur är så börjar hon lugna sig nu. Vi får ju inte glömma Molly, våran drever-tax. Hon gillar inte Wilda så värst mycket, tycker att hon är jobbig och ivägen så hon bryr sig inte så mycket om henne. 
Mina två ögonstenar, utan dom vore livet bra tråkigt ! <3
Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0