sjuklingen!

hej alla :)

Jag har väl haft några mindre bra dagar såhär efter jul, men julafton var riktigt bra :) Fick singstar så det sjöngs hela kvällen, mest jag och min kära kusin Camilla då. Kunde inte låta bättre;) sen hakade mamma, pappa, ingela och gunnar på och då blev det fight, kul hade vi iaf.
Fick det mesta av vad jag önskade mig, det bästa var nog körkortsutbildningen betalad och klar! bara att hämta teori boken och sätta igång och plugga. Så nu ska jag ligga i så jag tar det där kortet i mars.
När familjen hjelting hade gått hem runt 24.00 så började jag frysa och kände mig allmänt dålig, hade såklart fått feber!
Blev värre på morgongen efter en sömnlös natt, då jag gick upp, pratade med mamma och helt plötsligt upptäckte att mina ben vek sig, jag kunde inte se och sen blev allt svart :o vaknade en stund senare på golvet av att pappa klappade mig på kinden. Mindre trevlig upplevelse som senare upprepade två dager efteråt!
Halsfluss med så uppsvullna halsmandlar att jag inte kunde svälja ens en makaron och än mindre prata.
Ingen fotboll för mig på 10 dagar :( missar alltså dm.

Har inte bytt julklappar med Jennie än, skulle ha gjorts på juldagen men det gick ju inte. Så nu ska jag skynda mig att bli frisk så jag snart får träffa älsklings tjejen !
Har iaf bytt med Sofia, av henne fick jag en weekend i stockholm :D jag är väldigt nöjd över den julklappen måste jag säga <3

Nej nu ska jag ta min pencillin så jag är frisk tills nyårsafton ;)
Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig :)<3

2008-12-29 @ 11:51:51
URL: http://emmafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0