never stop



Hellu gott folk : )


Tänk att det snart är jul, det här året har gått snabbt. Snart 2009 ! hoppas det blir ett ännu bättre år än det här.
har än så länge inte varit nå vidare aktiv på julklappsfronten men det kommer väl, några dagar innan jul kanske :)
Då har jag fått lite pengar,

Idag blev det att kolla på killarnas skolsm match , blev en välförtjänt vinst med 3-0.
Käkade på max, jag och emmis tog ett varsitt orginalmål ;) mkt gott. Jennie åt halva mitt , men vad gör jag inte för den tjejen. Blev marieberg med Jennie och där träffade vi på hennes pappa och resten av gänget. Vi fick även lära oss att förkortningen på marieberg är Mb ;) HAHA! (smarta som vi är tog det ett tag att lista ut) sen kollade vi runt lite, fick skjuts till stan och fikade på vasa....efter det blev det ett rätt så jobbigt fyspass på op med styrkebingo och löpning. Känns surt när man håller på men gud vad skönt det är efteråt :)
Nu blir det att sova ! tröttare kan man inte vara.
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0