?!

Ibland funderar man på att hoppa av utbildningen. Ska ju bli idrott och historia lärare på gymnasiet och just nu läser vi pedagogik, jag kan inte säga att det är det roligaste jag vet. Så därför kommer den där tanken smygande ibland när man är så uttråkad att man lika gärna kan vara arbetslös resten av sitt liv. Fast såklart tar jag mitt förnuft till fånga och tänker på hur kul det kommer bli med idrotten nästa år. Därför sitter jag nu och läser om skolans politiska organisation som vi har tenta på, på onsdag. Förväntar mig inte så mycket, hoppas på G. haha

Devil och Hugo håller mig sällskap, dom tycker inte jag är så kul just nu tror jag. Sitter bara och läser, fast ska nog ta och gå ut med Devil snart, han behöver springa av sig innan jag åker till skolan vid halv ett. Fattar ni att jag slutar fem idag?!?!?!? på en fredag. dom är inte schysta. I alla fall så är Jonas hemma vid halv fem så de är inte själva så länge. Fyra timmar, de klarar Devil nu, har ökat på timmarna ju äldre han blir. men aldrig mer än fem, då lämnar vi bort honom till Jonas mamma Lisa så han får leka med sin mor och far och de andra chihuahuerna. det är hans andra hem :) Känns alltid bra att han lämna honom där för jag vet att han trivs.

I alla fall, mamma fyller 50 på söndag. Jag ska dit imorgon, tar med mig Devil så Wilda får lite leksällskap. Ska väl skala potatis och plugga hela lördagen. Ser man fram emot.
Lägger in en bild på Devil och Hugo :) Nu ska jag fortstätta plugga. Byyye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0