insnöad!!

hej hej !

Det är så mycket snö när jag tittar ut genom fönstret att allt smälter ihop till ett.
Helgen då! Fredagen spenderades med att skotta snö, sen åkte jag till min kära vän Sofia för att mysa med film och äta lite gott från max och självklart slank det ner en Ben and Jerry`s. Blir inte bättre än så kan jag lova.
Filmerna vi såg var pride and prejudice och final destination. Ojoj vad pride and prejudice är fin :) nya favofilmen kanske? Vi gick och la oss vid ett och läste ett tag. Sen ringde Sofias telefon och vi fick besök av Eve, Alex och Anton som varit ute på krogen, vi satt uppe och snackade tills klockan fyra.

Kan säga att det blev sovmorgon på lördagen, slöade i soffan fram tills två då det var dags för mig att ge mig iväg på lag aktiviter och S åkte iväg till Ikea. Vi i Glanshammar höll till på SEB banken fram tills fem då blev det mat med några från laget på Pizza planeten med en massa diskutioner och skratt :)  Vi åkte vidare till Jojo och umgicks fram tills nio då blev det hemresa för min del. Söndagen var seg , och idag var det skola.  Och föresten så är jag insnöad hemma så blir ingen träning idag :( skit snö!!!!!!!!!!!

PUSS


SAKNA!!

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg kropp hon till vänster! Vem e hon? undra hur hon fått den kroppen... skulle verkligen vilja veta:D grr

2010-03-10 @ 20:12:50
URL: http://jcew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0