Fredagskväll

hejhej :)

Dagen började med vård och omsorg + lite lite projektarbete men det går segt för mig med det. hmm! får ta tag i det där snart...annars får jag inte vara med i gruppen längre ;) Skolan slutade med engelska C och en mindre bra film vid namn Crash. Tur att saris ska börja med mig nästa vecka så jag får bra sällskap!
Åkte vidare bort till en annan skola, Tullängen där min kära S går. Var med lite på hennes lektion och sen åkte vi hem och gjorde ingenting, eller det stämmer inte! Jag masserad S rätt länge och sen blev vi hungriga så det blev pizza på pizza planeten (Y). Köpte med oss B&J`s glass hem och sjung singstar med Hanna.
Skrattade tills jag grät efter en rätt dum fel sjöngning av mig själv. man kan inte vara bra på allt!
Nu ska jag sova , match mot sturehov imorgon och sen kanske hejdå fest till Hanna , med S :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: sofia

haha! var det DET du gjorde på toan? TOG KORT? :O

2009-09-12 @ 17:11:02
URL: http://sofiaifos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0