linköping? nej inte det inte



Akon Feat. Kat Deluna - Right Now (Na Na Na)

hejhej!

Skulle ju ha åkt till Linköping idag, men tror ni det blev så ? nej självklart inte.
På morgonen får jag och jennie sms om att vi blir hemma idag....boring! men vi tog saken i egna händer, åkte iväg ner till karslund arena och tränade lite fotboll. Mest jennie då som rehabiliterar sitt knä.
Kallt som fan var det iaf, sen åkte vi upp på stan och träffade älsklings Sofia! Vi kollade efter julklappar och hittade lite.

Nu har jag köpt till Jonas, Robin och mamma. Lyckat :)  Har några kvar men det tar jag snart. Och sedan, efter många om och men, så hamnade vi på Kina muren för att äta lunch. Riktigt gott var det och jag är glad att vi gick dit även om det svider i plånboken av alla gånger jag äter ute. Man har sig själv att skylla!
Sofia och Hanna skjutsade hem mig och nu har jag pluggat lite historia, har MYCKET kvar men det löser sig ; )
Har inte lite träningsvärk i underarmarna, visar på att träningen i måndags gav något. Det får man ju vara glad för.
Nu blir det att plugga lite mer och sen sussa. trött är man fastän man inte gör mkt :o

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju också fått fräs på din blogg Linis :) goodie!

2008-12-17 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0