always on mind

tjaa! :)

Igår var de match mot sturehov och vi vann med 2-1 , riktigt starkt eftersom att vi spelade med både en och två spelare mindre under större tiden av matchen.  Nickade en stenhård boll på frispark och den träffade otroligt fel, för jag fick hoppa och tajming är inte min starka sida plus att den snurrade sig lite så fick en ordentligt smäll. Har nog fått en liten hjärnskakning, mår illa och huvudet snurrar lite när jag gör vissa saker plus att ögonen är sega.

Men men , de går över ! Snart ska jag in till stan och träffa sara och vickan för lite prat och mys :) var ett tag sen, vi ska till vårt ställe : macdonalds ! hahaha
I alla så , efter det ska jag och vickan möta upp emma och åka till alnängsbadet för lagaktiviter så som kubb, fotboll, beachvolley och grilling :) Hoppas bara att de inte börjar regna för då blir de inte så roligt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0