vi kan bara vara dom vi är

Helluu .

idag blev det tema arbete i skolan, sen trodde jag och sara att de var engelska men vi var klara med allt som de andra inte hade gjort så vi fick åka hem. Pappa hämtade mig och jag hann bara vara hemma någon timme innan jag skjutsade in honom till stan för att hämta en maskin , plockade upp robin också.
Kvällen har varit lugn, skulle ha träffat robert (det var fööör länge sen)men man ska ju helst stanna inne i de här vädret så jag blev hemma framför en bra film nämligen Flickan som lekte med elden. Har kollat igenom lite bilder på datorn , har en massa gamla. memories!!
Är glad för att de är lov en vecka i alla fall. välbehövligt. nu ska jag sova är jätte trött!

Puss


Jennie & jag på Gran canaria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0