i`m on the highway to hell


Hej hej !


jag vet, jag vet! länge sen men jag har haft en förjävligt jullov :o blir lite repris nu om min sjukdom plus lite update om det senaste.
På julaftons kvällen vid 00 fick jag feber och dagen efter svimma jag, mina halsmandlar svullnade upp så jag inte kunde prata och bara dricka. Åt ingen vanlig mat på en vecka! Fick såklart pencillin mot halsfluss, trots att jag inte hade det.
Blev "frisk", var det i två dagar och sen började helvetet om igen från början med exakt samma sak. Nu har jag varit iväg och tagit prover i alla fall, kanske har körtelfeber. Jag håller tummarna för att det inte är så.

Klarar mig snart inte längre utan fotbollen, har nog inte tränat på över två veckor. Är rastlös som bara den!
På måndag blir det skola skulle jag tro, rätt så skönt faktiskt . Suger att bara vara hemma.
Torsdag blir det hockey i linköping med klassen och 1:an och på söndagen bär det av till sälen with the same people!
Och till sälen ska jag även med laget en vecka senare ! haha :) dom prickar in det !

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0